Czesc! Jak się macie? Ja powoli oswajam się z zimą w moim mieście, a dziś zapraszam Was na pierwszy porządny post, na którym możecie zobaczyc co miałam na sobie wczoraj. Wybaczcie obecnosc niezgrabnych rękawic na niemal każdym zdjeciu, ale ręce to ta częsc ciała, która w zimie cierpi najbardziej, dlatego co by się nie działo, dwupalczaste rękawice, rodem z mojego dzieciństwa, są ze mną.
Muszę też ogromnie podziękowac mojemu Piniasiowi za wyprawę na zdjęcia ( przy obecnej temperaturze to bardzo poważne przedsięwzięcie ) i za zmarznięte paluszki. O ile mój wspaniały kompan nie pogardzi tego typu ekspedycjami, podobne posty będą sie tu pojawiac regularnie :) 

Hey! How is going? I'm slowly getting accustomed to winter temperatures, but now I'm inviting you to see my first respectable outfit post. Forgive me this clumsy gloves, but they are my winter friends - we are together all the time during winter.
I have to thank Piniaś for these photos ( there was so cold that I have to call it an photo expedition ). I hope she will not give up with our winter trips and outfit posts will be appear really regular :)




Trzymajcie się ciepło, nie dajcie się zasypac ! :) /  Take care! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz