Hey, yesterday I found great shirt in    second hand and I bought it ^^ Well,  now its in the wash, but I was so  exicited that I made a few outfits with   this shirt. The snow actually has gone in my city for a while, so I can take out some slight clothes. By the way, do   you like biker style? I'm inspired with it  for a long time and it looks like it will  never gonna bored me.


Wczoraj przypadkowo trafiłam do second handu i znalazłam niesamowitą czerwoną koszulę flanelową w genialnym stanie. Byłam tak podekscytowana swoim łupem, ze nie mogłam się oprzeć opcji stworzenia paru zestawów z koszula w roli głównej. Śnieg chwilowo zniknął z opolskich chodników, dlatego mogę wydobyć z czeluści mojej szafy nieco lżejsze ubrania i jeszcze chwile pocieszyć się plusową temperaturą. Swoją drogą, lubicie ubrania zainspirowane stylem motocyklistów? Jak dla mnie jest on idealny na niemal każdą okazję i wygląda na to, że nigdy nie przestanie mi się podobać ;P



I made these outfits with a Polyvore.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz