Christmas Coming!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4402869/?claim=fg4s37mz3k7">Follow my blog with Bloglovin</a>

   This year I'm spending christmas in the mountains. I cant wait snowboarding (which is my undeniable passion), hot chocolate, lots of snow, lots of books and this great christmas mood. Today I got the rest of Lucky Santangelo's set, so now I know how christmas evening's will be looke like. But! If we know everything about our acitvities during christmas, then what about the clothes? Have you planned your outfits already? Below you can see what I chose ;)

   Tegoroczne święta spędzam w górach, na samą myśl o surfowaniu w białym puchu na mojej ukochanej desce, gorącej czekoladzie, sniegowych zaspach i mnóstwie książek na moich policzkach pojawiają się pełne ekscytacji rumieńce. Na moje szczęście dzisiaj dotarły do mnie pozostałe części serii o Lucky Santangelo. Teraz wiem, jak będą wyglądały  moje świąteczne wieczory. Ale, ale! Jeśli zaplanowaliśmy już jak spędzimy święta, teraz czas zaplanować w czym je spędzimy.  Poniżej możecie zobaczyć co ja zamierzam założyć ;)
Polyvore.com

   Inspired by all this christmas-winter stuff I  linked a few photos from soup.io  and made my winter wallpaper! I think that is really good way to improve good mood in sad reality. We just have to look at the screen and ..it's better, just like that!

   Zainspirowana całym tym zimowo-świątecznych zamieszaniem, poszperałam na zupie (soup.io), wybrałam kilka ładnych zdjęć i połączyłam je, dzięki czemu zyskałam nową tapetę na pulpit. Wydaje mi się, że to najlepszy sposób na poprawienie sobie nastroju w ponure dni. No bo co innego polepszy nasz nastrój jak nie uroczy zwierzak wtulony w koc? :)


   And finally, a little information. I think that everything looks clear :)

   Na koniec mała informacja, w lewym górnym rogu możecie znaleźć zakładkę, która przeniesie Was na mój instagramowy profil :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz